.....tQ sebab sudi bukak mY blog yang tak seberapa cantik nie.... Kat sini tyra cite psal dunia tyra... Klo nk tw lbih lanjut pasal tyra bley r bace kat sini...

Thursday, June 30, 2011

tadi kat sek ad pejumpaan umah sukan nsib cg xpilih aq t0k lari s0k. Tapi tg0k mke cg cm dah xnk lyn kte0wg jew. Mungkin cg mrah gile k0t sbb form 3 xnk ms0k cume yg ms0k 2 0wg jew yg laen xms0k.S0 bs0k abis r aq kne jemur kt matahari...itam r kulit cm nie...Tapi kali nie sukan xbest simple aje. Tahun dpn aq baru nk ms0k sukan r.
     Tadi mase kt klas ad mase bm tw cg mat yassin plih 0wg t0k tg0k bku skli nme aq p0n naek tw. Pehh pnye glabah tw. Skali aq ingat cg tg0k keje yg pmbetulan krtas pekse jew tapi dye tg0k dari blakang. Aq kne r0tan 3 kali dak2 laen kne skali n dua jew aq yg 3 kali. pehh mnagis aq kt citu jgk tw. Mmg xley tahan r sakit yew...Smpai skrang bekas yew ad ag tw. merah jew...Sakit kl0 k0rag yg kne msti dah mraung tw. 2 p0n aq dah xley tahan aq kl0 skali xpew nie 3 pas uw kuat plak uw dah r r0tan yew besar and tebal + gn buluh plak uw. Aq mmg dah xnk tg0r r cg uw aq skli dah kne mmg aq akan xlyn cg uw ag.lantak r cg uw nk ckp pew...Aq mmg dh malas nk kesah ag. Dye ingat xskit pew. Dye xtw aq melalak kne r0tan..Cube dye yg aq r0tan mmg pdan mke...Gram gile aq....

No comments: